Konustukca batanlar !…
İnsanca diye bir dil var.
Kimseler konuşamıyorsa,
Birileride aglamasin, !
Ve neticesinde de ;
“Bükemedigin eli öp”.
Mutlu Çarşambaya merhaba,
Maval okuyanı dinlemediğimden gün güzel ,
yalanı,dolanı dinlemeyi sevene konuşun,
(ben sevmem)
“ikiyüzlü
niteliksiz insanlar ”
Pandora nın kutusu açıldı !…
Hassas olduğunuz konuları önemsiz bulan insanları hayatınızdan çıkarın, hiç bişey sizden değerli değil…
Artik , İnsanların ne kadar kötü olduklarını görmek hiç şaşırtmıyor , fakat bu yüzden hiç utanmadıklarını gördükçe çok şaşırıyorum ki ; esasinda ozeti;
Arkadaşı eşek olandan sadece eşeklik görürsün.
Hamuruna fazla kabartma tozu kacmislarin.
“Bir yerden sonra oturup sohbet edemediğin, birlikte gülüp eğlenemediğin, bir sıkıntın olduğunda akıl alamadığın veya sana bir şeyler katmayan kimselere tahammül edemiyorsun.
Her şeyin sonunda zeka ve karakter kazanıyor.”
Elif Şafak der ki ;
“Erdem sözle anlatılmaz davranışlarla yaşanır
Yüzü kızarabilen insan vicdanını kaybetmemiş insanlardır
Çünkü utanmak insanı insan yapan en güzel meziyettir.”
İlaveten bencileyin,
Ve günün tavsiyesi niteliğinde;
“Insanların sizi inciten tavirlarina üzülmeden önce, ne kadar doğru yaşadıklarına bakın.
Konuşmakla, yaşamak arasına,
sıkışmışlara takılmamayi ogrenerek ,ardiniza bakmayin.”
Arada soruyormusunuz ?! /
Hiç aklınıza gelir mi ?!
Yaşamda,
“İnsanı en çok ne mi yorar? /yanıltır?
“Samimiyetsiz samimiyetler.”
Mutlu pozlar ile muşmulaya dönüşmüş hayatları kamufle etme gayretindekilere de ne yazık!…
Bilgeye sormuşlar;
Her zaman mutlu olabilmendeki sır nedir?
Kalıcı olmayan şeylere gönül bağlamasak mi ?
Yarın bir sır ise,
Onun için endişelenmesek mi ?
Dün bir hatıraysa
Hasretini çekmeyelim.
Bugün bir hediyeyse
Kıymetini bilelim.
demiş.
Mevlana dan bir alintiyla noktaliyorum:
Bir canım,gel gör ki var yüzbin tenim.
Neyleyip,netsem ki ağzım sır benim bu
Bunca insan var,”benım” hep ben diyen.
Yok ki bir er, söylesin tek
“ben senim”.
Sahici, dostluklara, “nifaksız, hasetsiz, yalansız” sevgiye ve maviliklere .
İyi ki diyelim, iyi ki , . . .
Yolunuz Sevgiye, İyiye, Güzele rast gelsin.
Kahve tadinda gunlere ,🌺
E mail olkanozkir@hotmail.com
